Kızlar merhaba 38+3 te nişanım geldi o gece sancılarım geldi gitti bu sabah doktora gittim nst bağlandı bebek kalp atışlarında düşüklük yaşandı tekrar nst istedi düzeldi kalp atışları. Doktor yarın suni sancı verip başlatalım istersen dedi bu arada 1 cm açıklık var. İstersende pazartesiye kadar bekleyelim dedi. Suni sancı gelecek olan sancıdan çok daha mı ağrılı sizce?