Minicigimmm korkmayın , son haftaya kadar götürür sizi götürmezse bile 34/35 leri görürsünüz. Beni göz önünde bulundurun , yaklaşık 9 haftadır 11/12 milim arası değişen rahim ağzıyla devam ediyorum hamileliğimi. 24 haftalıkken doktorlar kesin doğum başlıyor dedi , cok korkutmuştu beni.
Ama Allah ol der olur, mucize gibi birsey oldu, doktorlar bile şaşırıyor haftaya kesin doğurursun deyip gönderiyorlar 🤣
Su anda 32+4 haftalığım.
İstirahat öyle cok edemedim , 2 çocuğum daha var günde 4 kere okula çıkıyorum 4 kat merdiven inip çıkıyorum 😣 ama şükür bu haftalara gelebildim. Rahim ağzı En son geçen hafta ölçülmüştü ve aynıydı , doktor artık ölçmeyeceğiz dedi, 32 haftadan sonra normal hamilelerde de kısalma başlıyormuş dedi. O yüzden artık bir önemi yok rahim ağzının dedi. Doğarsa doğarmış, ama insallah 3 hafta daha götürür beni 🥲