Aysennn5555 30 eylülde normal doğum yaptım bi sıkıntım yoktu hastene de idrarırımı yaptım. Çıkış işlemleri verildi vs bebeğim küvezde bu arada enfeksiyondan dolayı. Sonra eve geldik psikolojik olarak idrar yapamıyorum sandım ilk hem dikiş hem bebeğime üzüldüğüm için. Sonra baktım karnım çok şiş hastane gittim boşalttılar sonra tekrar eve gelince aynısı oldu. Dediler ürolojiye git. Gittim bebek mesane ye çarpmış olabilir mesane felci geçirmiş olabilirsin dendi ve sonda taktı bana 15 gün kalacak dedi geleceksin tekrar aynı muayene edecez dedi yine yapamazsan yine takcaz dendi. Sonda benim için çok zordu hem dikiş hem kanama hem sonda hemde Bebek yok çok psikolojim bozuldu. Sonra mesane felcinin tamamen beyinde bittiğini söyledi doktor o 15 dün sondayı düşünmemeye çalıştım. Sonra gittim işte sondayı çıkarttı tekrar ultrasona soktu su içtim 3 lt lavoboya gittim idrarımı yaptım. O ilk yapış çok acıydı sonda tahriş ediyomus sonra tekrar ultrasona girdim mesanem normale dönmüştü ve bida takılmadı. İlk 2 gün idrar yaparken çok ağrı oluyo. Korkma geçiyo sonra. Şuan geçti. Senin durumun nasıl bilmiyorum ama. Ayrıntılı anlatmak istedim stres yapma geçici bir durum diye