Neriabahram Udu ben bu gidişle sadece muayene ücretini ödeyip kontrole gidebilirim diğer testler devlete kaldı adımın para ama ilgiside güzel
annesivekuzusu Neriabahram ben ikili değil ama dörtlü test yaptirdim ve ekstra ücret var 600 liraya yakın sonuç 1 hafta sonra çıktı. Ayrıntılı için devlet hastanesine gittim onun ücreti cok daha fazla
Udu Neriabahram maalesef oyle devlet eski devlet olsaydi bende devlete gitmeyi tercih ederdim hep daha guven veriyor bana ama devlet hastanesine gitmeye cesaretim yok artık son hallerini gördükten sonra
Neriabahram Udu öyle kötü davranıyorlar ki ve ilgisiz zaten mecbur olmasam hayatta gitmem kendi bebeğimi bana göstermiyorlar anlatmasını geçtim ekrsnı yan çevirse o da yetecek ama yok işte
Serpilali01 Neriabahram kendi doktorumun muayene ücreti 300 liraydı zaten 2 test içinde 60 lira ödedim özelde zaten ölçümleri doktorum yapmıştı kan verdim sadece öyle
Sersel_15 Neriabahram ikili test zaten kan alınarak yapılıyor özele gidiyorsanız doktorunuza danışırsınız