Kaderrcyrr korkma inşaallah birşey olmaz genelde şeker testinden sonra birkaç gün hareketlerinde duraksama oluyormuş hatta bazıları sırf bundan yaptirmiyorlar ama.korkma inşaallah birşey yoktur bence tatlı yeme zaten sıvı şeker içtin üstüne de tatlı yemek ağır gelir burda da yazan çok olmuştu hatta birkaç gün daha hareket hissetmeyebilirsin şeker direk bebeğe geçtiği için bebeği sersemletiyor galiba