Mucizem33 Bence bunun özel ya da devlet ile alakası yok. Ya daaa para ile. Ben özelde kontrole gidiyorum ve 2.doğumum olacak. Aynı doktorum ile çok iyi güler yüzlü, her şeyi söyler, her sorularıma cevap alabiliyorum. Diğer bi örnekte oğlumu devlet hastanesinde görev yapan çocuk doktoruna götürdüm bugün. Çok güzel ilgilendi her şeyine baktı mesela. Yani bunun İNSANLIK ile alakası var. Herkes doktor olabilir ama insan olamaz ne yazık ki.