Ulkr__ bende bugun 38+1 de doktor serklaj dikişini aldi,1 dk kadar sürdü,o bi dk sadece adet agrisi gibi bir ağrı hissettim, kendinizi kasmazsaniz sorunsuz birer inşaallah 🥰 sancılarım da çıktı ama suyun gelirse veya kanama falan olursa gel dedi doktor,eve gönderdi