Duygudan Merhaba 10 haftalık hamileyim. Hemen hemen 6.haftadan beri ağzımda tat yok değişik bi acılık var. Ne yesem değişmiyor artık çok rahatsızım.Bu durumu yaşayan oldu mu?
HKiLiCeR Ay evet biz 19 haftalığız bir aydır yok cok sükür. Ayran içerken zehir içiyormuşum gibi geliyordu. Cok kötü bi his Allah yardımcınız olsun insallah gecer biran önce 🤲