Crnn_1 eşek sıpası kendini belli ediyor desene hareket ediyorsa sıkıntı yoktur canım hani zaten diyorlar ya belirli bir haftadan sonra hareket etmemesi veya az hareket etmesi sıkıntı diye o haftalara gelmediğim için ben endiş etmiyorum belki de uyuyordur seninki de sen uyuduğunda uyanıyordur öyle de olabilir yine korkma içini ferah tut baktın olacak gibi değil endişe desin yine ne olur ne olmaz sağlık ocağına git kalp atışını dinle veya doktora