Mommyy0708 Slm kızlar, evi küçük böcekler istila etti herkesin evi ilaçlanacakmış. Bana bi zararı olur mu? 14 haftalık hamileyim
Rumuz123456 Mommyy0708 yaa benim de evimde küçük küçük sinekler var ne yapsam gitmiyolar bütün eve yayıldılar , ben de ilaçlatmak istiyorum burda bekliyim
Gozdeparlar Mommyy0708 evet evet kesinlikle. Bu ilaçların içinde zararlılar için kimyasal var. Seni veya bebeğini öldürür mü hayir ama yine de o ortama belirtilen süre içerisinde girme ve ayrıca kabı kaşığı iyice yıkamadan kullanma. İnsana zararı yok derler ama minimal ölçüde de olsa risk her zaman vardır. Min. Eve 8 saat girme. Buharlaşan havayı soluma.
Gulkubra Mommyy0708 aşırı zararlı hem de eğer kalabilecek yeriniz varsa 1 hafta gidip başka yerde kalın ama döndüğünüzde herşeyi yıkamanız lazım mutfak eşyalarını paketleyin isterseniz yada bi yardımcı ile anlaşın siz eve döneceğiniz zaman herşeyi temizleyip yerleştirsin
Mommyy0708 Gulkubra tüh ya😢 peki ben sadece evimin önünü ilaçlatsam, pencerelerin dışını dış taraftan beri dış kapıyı vs. Yinede zararı olur mu?