SevdaKadir
Canım o haftalarda normal , öksürdüğünde yada hapşurduğunda da kasıklara ağrı giriyor ama sen yinede hızlı değil yavaş hareket etmeye çalış ani hareketlerden kaçın , yüksek yerlere uzanma ben bu şekilde dikkat etttim
- Aydan sonra zaten çoğu semptomlar kayboluyor 🙏🏻🌸