Hmyhs Arkadaşlarım sağlık ocağınızın yaptığı aşıları yaptırdınız mı veya yaptırmayı düşünüyor musunuz HEP-B vs gibi sizce olmak mı iyidir olmamak mı
Hmyhs nur34_ benim aşı kartımada 3 tarih yazılı ilkinde hep-b var sonrasında doğru yazılmışsa eğer dabt ipa hib var bitane daha var ama okuyamadım bi tanıdık da hamileyken sadece tetenoz olmuştum demişti şaşırdım ya
Kader_yldrm Ben iki doz tetenoz yaptırdım başka bir şey söylemediler daha ama bence yaptırılmalı ihmal edilmemeli