Arkadaşlar 23 haftalıkken acil serklaj oldum. Şimdi 28+1 im. Sürekli yatıyordum yemek ve wc hariç. Doktorum geçen hafta kontrolde rahim ağzımı 45 mm ölçtü. Otursan da bir şey olmaz iş yapma ayakta durma yeter dedi. Ama sanki oturunca da zararı olur gibi geliyor genelde böyle olanlar sürekli yatıyor. Sizler oturuyor musunuz? Nasıl geçiyor süreç?