Bedia1_ 39+4 günlük hamileyim bu sabah adet kanaması gibi kan gördüm bu ara ara tekrarlandı sizce napmalıyım Nişan olabilir ama nişan lekelenme gibimi olur yada bir kere mi olur bilmiyorum benim 3-4 defa geldi ve adet sancısı gibi karnımda belimde ağrı var
ada_2000 Bedia1_ benimde kan şeklinde geldi adet gibi peçete ye hastaneye gittiğimde doğum başlamıştı. Bende hemen gidin
Mehtapca06 Bedia1_ nisan oyle birsey degil sümük gibi birsey kanli yada kandiz olur ama oyle devamli gelen birşey degil