Adet tarihine gore 26 haftalık olması gerekiyor fakat ilk gittigim doktor geç döllenme olmuş olabilir bizim için problem değil demişti. Bugün gittiğim kontrolüm devlet hastanesindeydi 25 haftalık görünüyor takipte kalalım dedi. Karnıma eliyle baktı 22 haftalık gibi dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Düzelme oldu mu beslenme vs bir şey söylendi mi? Kızımda da benzer problemler oldu ama doktorum normal olduğunu söylemişti çok şükür sağlıklı doğdu