@Kubra_06 bir kere çok az lekenlenme şeklinde kan gelmişti 15.haftamdaydım. Ondan sonra çok şükür bi sıkıntı olmadı. 2 hafta sonra gidicem inşalah bakalım ne durumdayız ben de bilmiyorum tabi yukarı çıkmazsa sezeryan olur ama %80 çıkıyormuş sizin de çıkma ihtimali var tabi . Ağır kaldırmamaya ve yorulmamaya çalış ilişki konusunda doktora sorsanız daha iyi olur