Daba sağlık konusunda hiçbir şey zorunlu tutulmuyor herkesin kendi iradesine tercihine bırakılıyor. Yatırıp zorla kan alacak halleri yok. Sizin mantığınza bırakılıyor. Benim doktorum cok bilgili ve profesyonel. Hiçbir zararı yok dediyse benim için başka kimsenin lafı önemli olmaz. Ona güveniyorum cunku. Allah herkesi iyi doktorla iyi insanlarla karşılaştırsın. Benim sözüm bilmeden etmeden yalan yanlış cahilce konuşup tüm aşıları testleri reddedenlerde. Sağlık sorununuz varsa tabi bunu araştırmak en doğal hakkınız. Doğal ilerleyen gebeliklerde yapılan testler zarar vermezken sizin bir probleminiz vardır zarar verir yaptırmanız istenmez bu ayrı. Bu da tamamen doktor bilgisi. Ben bu forumda ‘tetenoz aşısı olmadım bebeğe zararlı cunku’ diyeni de gördüğüm için bu şekilde konuşuyorum. Sonuç olarak herkes istediğini yapsın tabi sağlık onların ve bebeklerinin sağlığı ☺️