Arkadaşlar 1 buçuk yıllık evliyim hiç korunmadik ama gebe kalamadim doktora gittim yumurtlama veya çatlama sorunum yoktu eşimin testleri de normal çıktı 30 ağustosta hsg çektirdim tuplerim açikmis ama yine gebe kalamadim bu ay ovulasyon testi aldim ve soğan kürüne başladım ne kadar süre kullanmaliyim bu şekilde hamile kalan var mı