Merhabalar kan uyuşmazlığı olan ve 2. hamileliği sorunlu geçen oldu mu ? İlk doğumda bebek pozitif olduğu için kan uyuşmazlığı iğnesi oldum şuan 11+6 dayım az bir kanamam oluştu ve bu gebeliğimde oluşan herşeyi kan uyuşmazlığına bağlıyorlar kan uyuşmazlığı testi verdim negatif çıktı ve hemen iğne olmam gerektiğini söylediler bu haftalarda kanamadı olan varmı çocuğa baktılar kanama görünmüyor dedi ve kan uyuşmazlığı iğnesi olmama karar verdi bu durumu yaşayan oldu mu