enguzlhayalm_13 Kızlar özele gidiyorum muayeneye ama doktor bu haftalar arasında yapabilirsiniz burda 6,5 bin dedi çok fazla geldi bize fiyat devlette ücretsiz yaptıran varmı ?
ZynpSnr enguzlhayalm_13 ikili tarama testini de üçlü tarama testinide devlet hastaneleri yapıyor bende özelde yaptırmıstım ama gercekten cok pahalıymıs size söylenen fiyat bence devlet hastanesinde yaptırın
Ayytacc enguzlhayalm_13 iki oglumda suan 3cu ye hamileyim hep devlet ona vereceginiz paraya baska bi eksigi hall edersiniz
yagmur50 enguzlhayalm_13 ben özel hastanede yaptırdım muane hariç 250 TL ödedim nasıl 6,5 derler size 😳çok fazla devlette ücretsiz yapılıyor oraya gitmeniz daha mantıklı tabi
Mom-babyyy enguzlhayalm_13 devlette yaptırdım sonucu da özel doktoruma gösterdim devlette yaptırmanı tavsiye ederim
Ecren-1 Çok basit bir test için 6,5 bin gerçekten soygun.😠Sadece kan alınıyor ve bu testin özeli devleti yok aynı şey yani.Bir hastane randevusu alıp devlet hastanesinde yaptırın önemli olan hafta aralığını geçirmemek.
Zeynepkavrayan Bende dün verdim devlet Hastanesi’ne alt tarafı bir kan alıp birazda ultrason da detaylı baktılar burnu olusmu mu elleri var mı kolları var mı bacakları var mı gibi dış görünüşüne bakıyorlar
enguzlhayalm_13 Mom-babyyy hangi devlet hastanesinde yaptırdın canım ? Kadın doğuma randevu alıp perinatolojiye mi yönlendirdi doktorun? Direk perinatolojiye randevu alınmıyor çünkü
Mom-babyyy enguzlhayalm_13 oturduğum şehirde yaptırdım burda sıkıntı olmuyor randevu direk doktor yapti 5 dakika bile sürmüyor sonra kan verdim sonuçta 2 haftaya çıkıyor zaten
Zeynepnisaa enguzlhayalm_13 ben de devlette yaptırdım mantıksız bi kan tahlili için o kadar. Prof.dr baktı ultrasondan sonrasında kan verdim yarım saatlik bi işlem. Randevu bulamadım günüm de bitmek üzere dedim kayıt ac gel dedi yaptı. Sonucları da kendi doktoruma gösterdim
Brccnr enguzlhayalm_13 çınarlı kadın doğumda yaptırdım pazartesi günü sadece 250 tl ödedim düpedüz soygun bu
Arife2736 enguzlhayalm_13 tüm testlerini devkette yaptırdım ilk çocuğumda da ikinci gebeliğim şuan buda öyle çok şükür sorunsuz ilerliyorum o kadar para vermeye deymex devlette yaptır
enguzlhayalm_13 Arife2736 bende devlette yaptırmak istiyorum ama randevu çıkmıyor sanırım kadın doğuma randevu alıp ordaki doktorda perinatolojiye yönlendiriyor
Arife2736 enguzlhayalm_13 doğum doktoru yolluyor zaten teste sıra al alamiyorsan sabah erkenden gidip.rica et
Mom-babyyy enguzlhayalm_13 kaç haftaliksin ki zamanın varsa acele etme randevu bulmaya çalış istersen
Fatmasevimyaras Benim daha. İkili test olmadı daha ayın 8 ne randevu aldım o zaman olucak Atatürk şehir Hastanesi’nde yapilcak. İnşallah bı sorun cikmaz
Flyderndkk enguzlhayalm_13 fetal dna için o fiyatı demiş olabilirler mi acaba? Çünkü onun fiyatı dediğiniz civarlarda. Doktorlar 2li test yerine onu da öneriyor da bazen
Flyderndkk Flyderndkk bu fetal dna da anneden kan alıyorlar. Anne kanında bebeğin hücrelerini bulup onda bir sendrom olup olmadığını söylüyorlar. 2li testte senin kanında 2 hormona bakıp ense kalınlığı vs değerlendirildikten sonra down sendromlu falan olma yüzdeliği hesaplanıyor. Ama bu 2li testinde o kadar pahalı olacağını sanmıyorum ya. Gittiğiniz hastane çok mu pahalı genel olarak ?