Doktoruma fitil koymakta bile zorlanıyorum diyince sen normal doğuramazsın dedi, vajinusmussun sen dedi. Evet ilişkide falan çok zorlanıyorum fitil koyarken inanılmaz canım acıyor ama bu normal doğuramayacağım anlamına gelir mi? Deneyimi olan paylaşabilir mi lütfen.