Esraully 33+2 deyim yarın doktora gidicem Nts ye bağlarlar mı acaba birde artık 2 haftada bir mi çağırırlar
2bebeannesiii Esraully İlk gebeliğimde kaçıncı haftada nstye girdiğimi hiç hatırlamıyorum ama önceki gün 37+1 haftalıkken ilk nstye girdim .
Azra41 Esraully Benim kasik ağrım falan vardı bide karnım ağrıyordu 32 de bağlandım sonra 1 hafta sonra kontrole çağırdı şuan 35 haftaligim 36. Haftada gidicem ilk tekrar nst ye bağlanicam 🥰 ilk 32 . Haftada gittiğimde kalp atışlarına da bakalım demişti ama
durumom2022 Esraully burda şehir hastanesinde 32. Hafta başlanıyor. 32 den sonra da 2 haftada bir çağırmaya başladı
Damla-22 32 den beri nstye aldı doktorum 30 da kasılmam oldugu içinde aldı iki haftada bir çağrıyor kontrole
Esraully Azra41 bende kaşık ağrısı felan yok ama karın ağrısı bende de arada oluyor artık bakalım yarın ne yapıcam çok teşekkür ederim ☺️
Sumeyyeabdi Esraully 32.haftada gitmiştim csnim ben nst ye başlwdilar 2 hafta sonra tekrar kontrol var 2 hafts ara ile çağırıuor artik doktor
Gunesligunler- Esraully Bu gün tam 33 haftalık olduk. Geçen hafta bağlandım yarın için yine randevum var.
cimcimemmmm Esraully hastadan hastaya değişiyor canim kimi denildiği gibi 2 haftada bir , kimi haftada bir , kimi de 3 gunde 1 . Benim erken dogumum oldugu için hergun giriyorum bilemedin 2 gunde 1
cimcimemmmm Kizlar nst icin gidip ucret ödemeyin. Acilde de bakarlar . Sancim var diyin takıyorlar zaten
Arife2736 Esraully evet 2 haftada bir gidersin nst doktoruna bağlı ben 33 de başladım doktora göre hareket ediyosun