FndG5 Merhaba hanımlar 1500 le hamile olduğumu öğrendim 6 haftalık görünüyor 2 gün sonra 3000 olmuş ama alttan muayene olmama rağmen kese yok küçük bisey rahme yakın görünüyor doktor sağlıklı olmadığını dış gebelik olabileceğini söyledi böyle bisey yasayipta sağlıklı gebeliğe dönen sağlıklı Bi şekilde doğum yapan var mu
FndG5 2prensesannesiiii 2 günde bir iki kere verdim zaten iki katına çıkmıştı duzenliydi ama kese yok
FndG5 2prensesannesiiii geç dollenme olsa değerim bu kadar yüksek olur muydu bilemiyorum doktor böyle Bi ihtimalden bahsetmedi
FndG5 2prensesannesiiii 1000 ile 3000 arası normalde kese oluşması gerekiyor benim değerim 3000 ama kese yok araştırma hastanesine yönlendirdi doktorum dış gebelik şüphesiyle
Kuzuletta FndG5 Benim de 3745 hcg ile 4+6 da gözükmedi kesem. Salı günü gel son kez bakacağız, gözükmezse dış gebeliktir, araştırmaye yönlendireceğim dedi. Araştırmada ne yapacaklar acaba biliyor musunuz siz
Kuzuletta FndG5 Benim de 3745 hcg ile 4+6 da gözükmedi kesem. Salı günü gel son kez bakacağız, gözükmezse dış gebeliktir, araştırmaye yönlendireceğim dedi. Araştırmada ne yapacaklar acaba biliyor musunuz siz
FndG5 Kuzuletta kürtaj oneriyorlar yapiyorlar genelde ama benim dış gebelik baya ilerlemiş keseye yapışıp patlamış kesem ben baya iç kanama falan geciriyomusum beni acil ameliyata aldılar son durumumuz ne peki şuan ne dediler