Rbia İki hafta önce kontrole gittiğimde kan değerim düşükmüş bu hafta kontrole gittiğimde kan değerim 10 un altındaymış kan şurubu verdi doktor ama kullanamıyorum ne yapmam gerek ???
Gamzeberat35 Bebende 36 haftalığım bende de kansızlık çıktı iğneye başladı en iyi çözüm en hızlı bide tabi
Rbia Bebeğin başı aşağıdaymış gece çok sancım oldu şimdi ise vajinamın içinden sanki bişey çekiliyor canım çok yanıyor