hulyanur1 Merhaba Benim ikili testim çok iyi risksiz çıkmasına rağmen. Dörtlü testimden risk çıktı bu durumu yaşayan var mı? Bu durumu yaşayıpta Fetal dna yada amniyosentez yaptıran var mı
yarendogann Yaşımdan dolayı doktorum gerek duymadı çünkü bazen o testlerde çıkan risk yüzünden aileler aylarca uyku uyuyamıyor sonuç olarak çocuk bir doğuyor çok şükür sağlıklı tabi istisna vardır