Arkadaşım hamile ve doğumuna çok az kaldı. İnternette atoni kanaması ile ilgili bir yazı görmüş ve çok korkuyor. Atoni kanaması, bebek doğduktan sonra rahimin kendini toparlayamayıp oluk oluk kan akması demekmiş. Ve çok ciddi sonuçları oluyormuş. Sizleride korkutmak istemezdim özür dilerim. Doğum yapıcak ama çok korkuyor. Rabbim kimseye böyle bişey yaşatmasın ama bu durum başına gelen varmı sonrasında neler oldu?