Busracck Sivasta numunede detaylı yokmuş üniye yönlendirdiler . Nasıl randevu aldınız nereye gitmwm gerekiyor? Randevu bulamıyorum. sanırım orda da radyoloji bölümüne ileri tarihli randevu veriyorlarmış . Daha önce giden birisi bilgilendirirse sevinirim
HilalEyce Busracck Önce kadın doğumdan randevu alıp muayene oluyorsunuz size onlar kağıt veriyor o kağıtla gidip gün alıyorsunuz.
qnsmLk Busracck gebelik takibi bölümünden randevu aldım detaylı ultrason için gün istediğinizi söyleyin. Size bir kağıt veriyorlar o kağıtla radyoloji bölümüne gidiyorsunuz gün veriyorlar.
Tuba_58 Busracck Öncelikle kayıt açtırmak gerekiyor gebelik takibi ya da kadın doğum polikliniğinden randevu alarak. Doktordan aldığınız kağıtla radyoloji bölümüne gidiyorsunuZ. Onlar uygun haftada randevu veriyor. Benim 20 dk sürdü.Gayet detaylı inceledi doktorumuz. Bize göstermiyorlar :) Baba adayı içeri alınmıyor. Randevunuza Gittiğimizde çikolata yemeyi ihmal etmeyin. :)
qnsmLk HilalEyce benimde öyle sürdü tam bakılmadığını düşünüyorum hiç içime sinmedi.. Peki size cinsiyet söyledi mi
HilalEyce qnsmLk Evet cinsiyetini söylediler. Medicanaya da gittim doğuma kadar doktorum olumsuz birşey görünce söyledi. O yüzden detaylı ultrasonu çok önemsemedim
qnsmLk HilalEyce anladım. Bende kız diye biliyordum cinsiyeti erkek dedi gösterdi de yinede şüpheye düştüm