Canım ben de 10. Haftamin içindeyim. Çalışıyorum da 3 te eve gidiyorum yemek yer yemez aksam 7 gibi uyumaya başlıyorum. Sonra 12 gibi uyanıyorum bu sefer sabaha kadar ayaktayım. 6da kalkıp tekrar iş için hazırlanıyorum. Baya sersem gibiyim. Allah kolaylığını versin ınsallah 🥺oluyor uyku hali epey