Abc34 30 dan sonra 2 haftaya bir gittim. 37 de gittim en son. Normal istedeydim çatı muayenesi yapacaktı ama sezaryen istedim. O yüzden muayene olmadım. 37 de son gidişimdi. 39+3 e sezaryen günü verdi. Bi sorun hissedersen gel dedi. Bişe de hissetmediğim için direk doğuma gittim