Yasemin_9 32 haftalık hamileyim sanki şu 3 gündür hareketlerde azalma oldu önceden dışarıdan bakıyordum daha sert hissediyordum şimdi çok az oluyor sanki korkmaya başladım normal mi acaba
Tugbakaraer Yasemin_9 canım bende 31+6 dayım bende normalde 1 2 haftadır çok netti hareketleri hatta canımı yakıyordu 2 gündür sakin yarın rapor için gittiğim de sorcam doktoruma bakalım
Azra41 Yasemin_9 35 haftaligim doktorum gün içinde 10 kes hareket ettiğini say demişti bizimkide durgun 1 2 gündür ama 10 kesden fazla hareket ediyor 🥰 bende şey düşünüyorum acaba kanala mi yerleşti de hareketleri kısıtlandi 🤷
Yasemin_9 Azra41 ayy hiç bilemiyorum şu ara biraz grip olgumda acaba oda mı sakinleştiriyor diye düşündüm ama böyle olmamıştı sanki
Azra41 Yasemin_9 karnınla oyna çikolata ye sola yat uzan karnına dokun kendin oynattir arada öyle yapıyorum bende