10 haftalık hamileliğim var. Yolk kesem 6.8 mm cıktı. Doktor bu bizi düşük konusunda korkutan bir boyuttur ortalama 6 mm yi geçmemesi gerekir dedi. Çok endişeliyim konu hakkında bilgisi olan ya da tecrübesi olan var mı? Gerçekten korkmalı mıyım? İnternette birbiri ile tutarlı açıklamalar bulamadım .😔