Kızlar detaylıda kalpte parlaklık görüldü perinatolojiye yönlendirdiler muayene oldum fetal eko çektirmem gerekiyomuş onun için randevu alıcam bekliyorum hastanede. Korkulcak bişey yok dediler ama bilmiyorum ya içim içimi yiyo resmen. Sizinde başınıza geldi mi neler yaptınız. İnşallah fetal eko sonucu güzel çıkar ya