Esra8861 Arkadaslar 29 haftalık hamileyim, okadar sevdimki karnımıı bebeğimin hareketlerini, sonlara geliyoruz dıye üzülüyorum, baya baya üzülüyorum hemde 🐥🐥☺️ doğsun kokusunu bileyim tabi isterim ama çok sevdim ben hamileliği varmı benım gibi duygusala bağlayanlar
Semesu Esra8861 3-4 hafta sonra hamilelik boyut degistirecek canim. Ben de oyleydim cok guzel diyordum ama su an gercekten zorlasti, bebis buyudukce mide yanmasi ve saga sola donmelerim can sikmaya basladi
Cananscs Esra8861 canım en güzeli ne biliyomusun emzirmesi hamilelikle hareketleri çok hoş çok güzel ama ben kızımı sütten kestikten sonra o emzirmeyi o rahatlamayı çok özledim en çok onu 4 gözle bekliyorum emzirirken bakmalara doyamiycaksin kokusu falan cok hos cok guzel duygular bence
Glcdmrdmr Esra8861 Ben daha önceleri 4 kez kaybettim hemen bitsede doğurup kollarıma alsam diyorum hep korkuyla yaşamak hiçte güzel gelmiyor
Asdfgh Valla ben hıc ozlemıcem sanırım dogsa da rahatlasam dye gözlüyorum hareketlerimın kısıtlanması benı son aylarda cok rahatsız etti
Esra8861 Asdfgh bende uykusuz geceler yasıyorum bazen nefes darlığı, bazen sola yatmaktan bacak agrılarım ☺️ uykuyu çok seven ben 4,y saat kesintisiz uyudugum söylenemez
sarya21 Asdfgh valla doğunca çok güzel muhteşem harika duygular hissedeceksin dünyanının en güzel duygusu amaaa hamileyken çooookkk rahatız sadece hareketler kısıtlanıyor doğunca herşey kisitlanacak😅😅😅
Esra8861 Semesu inanın suan bendede var kaburgalarım okadar agrıyor ki, geceleri sürekli uyanıyorum ama haklısınız cok cok daha zorlasacak
Esra8861 Cananscs Allahımm o günleri sağlıkla güzelliklerle görmeye nasip etsin çok heycanlıııı 💞💞💞💞💞
Esra8861 Glcdmrdmr inşallah hayırla alın bebeğinizi kollarınıza, Rabbım bunu size nasip etsin inşallah
Mervesonerutkuusta Esra8861 yok canım korkulacak bir şey Yok sadece uykusuzluk oluyor geceleri uyumakta zorlanıyorsun bebek ağırlaştığı için halsizlik oluyor ve gece çok sık idrara çıkıyorsun
Sevgi93 Esra8861 valla doğsunda sağlıkla bitsin diyorum bende inşallah sağlıkla doğar çabucak geçer yoksa doğuma kadar kusucam ben sanırım 😔
MomBse Esra8861 bi yandan doğsa da normal rutinime dönsem en azından ona birsey olacak korkusuyla yapamadığım işlerimi yapsam bir an evvel diye düşünüyorum bi yandan da sizin gibi o pıtır pıtır hareketleri hiç bitmesin istiyorum bambaşka bir duygu bugünlerin kıymetini bilmek lazım😊
Esra8861 MomBse aynen demii ☺️çoraplarımı gıyemıyorum bazen corap sız cıktıgım oluyor en basitinden.. Temizlik yüzeysel yapıyorum, idare edıyorum kısacası.. Ama çooook tatlı geliyor bana karnımda AA minnoşşş minnoş durmasıı 💞💞💕🤰🤰🐥🐥🤰🐥
essyagiz Esra8861 ayy vallahi bende öyleyim😞 çok üzülüyorum hamileliğim biticek diye.. ama bir yandanda kızımıza kavuşmak ve ağrılarımın dinmesi için gün sayıyorum😍☺️
rfzsB Esra8861 Beeeeeeeennnnn,çok üzülüyorum doğacak diye, dediğin gibi heyecanla doğumu bekliyorum ama böyle her sabah onun tekmeleriyle uyanmak onu sevmek çok güzel,çok ozlicem,bu arada 37 ye girdik biz😔
Esra8861 rfzsB aynen oyle.. Bazen televizyonda dizime dalıyorum, bir anda bakıyorum kaburgama tekme 😀😀 unutmusum ben onu korkuyorum hattaa 😀😀😀O neydi dıye 💕💕minnoş hareketlerini hissetmeyi Özlücezzz
Halime37 Son haftana girdiğinde bi daha soralım sana özlücekmisin diye nefes alman haraket etmen zorlaşıyo kısıtlanıyo haraketlerin 😊 39 haftalık hamileyim nefes alırken zorluk çekiyorum bi an önce sağlıklı doğsun diye dua ediyorum 🙏🏻🙏🏻