teachermom8 Kızlar elinize yüzünüze nemlendirici olarak hangi kremi kullanıyorsunuz bu süreçte bir de şampuan ve duş jeli olarak. İçindekilere bakıp ayırtediyoe insanlar ama ben hepsini eliyorum böyle. Krem sürmemekten elim yüzüm kurudu 🙄
Mommyy0708 teachermom8 aynı devam ediyorum çokta abartmamak lazım hamilelik doğal bi süreç. Normalde de zaten sağlıksız ürün kullanmıyoruz. Ellerine kortizon içerikli şeyleri sürme yeter. Ben la roche posayin en kremini kullanıyorum egzemam olduğu için ve güzel bi nemlendiricidir
Bebekdelisi teachermom8 ben la Roche posay yüz yıkama jeli bıde kremı kullanıyorum goz çevrende kırısıklık kremı canım onun markası farklı ecz tanıdıgımın ürünü ama duyulmuş
melike_33 Ersag sarı kantaron lu kremi kullanıyorum 1 yaşındayken oğlumda egzama tarzi yaralar olmuştu ebemizi önermişti katkı maddesi çok az dogala yakın.