Kardelenlinam Kızlar dün kontrole gittim çatı için gece 1.40 da kıxımı kucağıma aldım darısı diğer hamişlerin başına inşallah 🙏 🌸
Cansu0834 Kardelenlinam gözün aydın rabbim bahtını da güzel eylesin inş bende 38 +4 sabah oldum çatı muanesi doktor doğum için hiçbir belirti yok dedi ne yumuşama ne açılma bekleyelim bi hafta daha dedi
Kardelenlinam Cansu0834 hiç belli olmuyor valla bende nstde 2 sancı çıktı akşamına düzenli şekilde geldi doğumun saati olmuyo her an herşey olabiliyo
eminedlbz Kardelenlinam benimde sancım çıktı nst de eve gönderdiler bakalım inşallah bizde sağlıkla kavuşuruz 40.haftadayim.