Emily37 İlk bebeğimde cam almıştım ama elimden düştü ve kırıldı zaten çokta kullanmadı.Şimdi ikinciye philips avent yeni doğan için olanından aldım.cam değil buarada.Arkadaşlarımda aynısını kullanıyor memnunlar koku vs olmadı hiç
ballibocek eymen6573 ben Philips avent ile görüştüm, yeni doğanda cam biberon dediler. Diğer materyalleri için de şöyle dediler, 3 ayda bir değiştirmek lazım, koku yapıyor. Bende wee baby vaedı ama p.avent cam da aldım ben..
mercimekmi Tugceonur nuk için içeriğinde kurşun bulunduruyor diye bir haber çıkmıştı o yüzden nuk önerilmiyor