Busraaa1014 ben 8haftalık düşük yapmıştım doktor bana 6 ay dedi ben de tamam dedim 6.ay gebe kaldım fakat 7.haftada onun da kalbi durdu. Meğerse kan pıhtılaşmam varmış 2. Düşükten 2 ay sonra 3.ye hamile olduğumda kan sulandırıcı ilaçlar başladık şu an 23 haftalığız. Yani demem o ki önemli olan beklemek değil sorunun kaynağını bulmakmış ben 6ay bekledim de ne oldu sorun o değilmiş ki sorun kan pıhtılaşmam olduğu için bebeğe besin oksijen gitmiyormuş. Bunları araştırın yolunuz kolaylaşır