Gldnzylmz seninle aynıyız canım dün gittim bende üstten baktı keseyi gördük yolk da görünüyor gibi dedi alttan bakimmi dedi tabi dedim alttan ultrasonla baktı hemen göründü çok şükür hatta kalp atışı da var çok küçük dedi haftaya sesini dinletecekmiş yani alttan bakmasa bizde belki göremezdik bence normal sıkma canını görürsün inşallah bebişini