Rzye_cht Selam tatlı anneler30+4 haftalığım ve tam göbek deligimde acı var bunun sebebi ne olabilir bilenler var mı
Gul_Baharr Rzye_cht benimde vardı hala da ara ara oluyor doktora sordum fıtık olabilir dedi doğumdan sonra geçmezse kül bi operasyonla geçer dedi gebelikten dolayı oluyormuş bazen 🤷♀️