Kızlar hangi anne ile konuşsam gaz damlası veriyor msn diyorlar.Şart mı her bebeğin kullanması benim bebeğim kendisi yapıyor sancı çekmeye başladığı andan itibaren 20 dk içinde.Bi yandan gaz yaptırıyor bı yandan ilaç sonuçta.O yüzden vermiyorum ne düşünüyorsunuz fikriniz nedir?