Merhaba arkadaslar. Doğum için Sultanbeyli Saygı hastanesine karar vermiştim. Doktorumda Ebru Ağırdemir. Kendisine 1 defa gittin ve memnunda kaldım açıkcası. Güleryüzlü ve ilgiliydi. Fakat eğer doğumum gece olursa ve doktor o gece nöbetçiyse doğuma giriyor. Ama değilse tanımadığım bir doktor gircekmiş doğumuma. Benim özel hastaneyi tercih etmemin sebebi, tüm sürecimi tek bir doktorun takip etmesi ve doğumumu takip eden kişinin gelmesi. Birde normal doğum destekleyen bir doktor olması önceliğim. Bu yüzden başka doktor ve hastane arayışına girdim. İstanbulda trafik sorunu olduğu için çokta uzak bir yer tercih etmek istemiyorum. Sancaktepe’de güvendiğiniz bildiğiniz ilgili bir doktor varmı😕😕