Sonunda doğum hikayemi buraya bende yazıyorum hep baskalarininkini okurken ben nasil dogurcam nasıl olcak diye düşünürdüm ve sonunda dogurdum ve hep istedigim gibi normal doğum yaptım şükürler olsun. Allah herkese nasip etsin öncelikle 38+5 haftalıkken doğum yaptım 38+3 haftalıkken tüm gün karnım ağrıdı üşüttum sandım tüm gün hafif karın ağrısı çektim sürecimde normal ilerliyordu hiç bir doğum belirtim olsun ağrım olsun biseyim yoktu 38+4 haftalık olduğumda yarısi gün sabahı lavobaya çıktığımda hafif pembe bir leke gördüm Nişan falan sanmadm ilk çünkü çok açık renkti sonrasında tekrra gttgmde biraz daha koyuydu rengi ama sancı yada bı ağrım da yoktu o gün tüm gün leke geldi benden bı ara kırmızı renkte geldi dedim nişanim geldi benim anladım ama doktora gtmedim hemen o gün eşimle bayağı yürüdük yürüyüş yaptk ve akşama dogru eve geldiğimizde bir saate bir bana sancı karnima kasılma ağrı girmeye başladı geliyordu ağrı o an kötu oluyordum yere comeliyordum geldiğinde sonra bir anda geçiyordu sonrasında yarım saatte bir gelmeye başladı ben anladım doğum yaklaştı dedim ve o sırada ben mutfaktan hamurisi pizza yapıyorum çorba yapıyorum yemek falan sancılar geliyor gidiyor sonra saat 10 civarı isim bitti mutfakta oturdum salona bir ağırlık bir yorgunluk çöktü acayip yorulmuştum çok uykum da vardı 11 gibi yatmaya geçtik benim sancılarım 15 dk bir sonra 10 dk bir gelmeye başladı yatakta yatıyorum uyuyunca geçer diyorum yok uyuyamiuorum da beş dk bir gelmeye başlayınca ben dayanamadım artık eşime dedim kalk acile gidiyoruz gittik acile nst ye bağladılar alttan açılma varmı diye baktı ebe ilk defa baktircaktm çok korkuyordum aciycak diye ama kendimi rahat bıraktım saniyeler içinde baktı bitti tavsiye hiç korkmayin sadece kendinizi serbest bırakın yeter anlık hemen bitiyor zaten o 1 cm açıklık var dedi ama benim sancılar çok sürekli diyorum ebeye bunun daha fazlasını mi yasiycam ben nasıl yasycam doguramiycam ben diyip duruyorum o da dogurursun dogurursun neyine doguramiycan diyor sanki kolay seruk takıldı sancılarım için ama bir gram geçmedi gece 3 de eve geldik sabah 8 buçukta gelmezlmizi söylemişlerdi sabah 8 bucuga kadar ne uyku ne birşey evde çektim sancıları iki kere sıcak suya girdim yarım saat durdum tavsiye sancısı gelip açılması daha çok yoksa suyun altinda durun çok iyi geliyor hastaneye gittik ilk acilmam varmi diye bakıldı 3 4 cm var dedi ebe yatısim yapıldı odaya geçtim direk duşa girdim kaç kere girdim çıktım hatirlamiyorum sürekli suyun içindeydim acilmam varmi diye baktiklarinda ve nst için çıkıyordum sadece sonda 6 7 cm açıklık var dediler 11 gibi sonra 8 9 cm dediler ama ben artık. Dayancak gücüm kalmamisti bağırıyordum hep en son ebe dedi büyük tuvaleti yapma hissi gelince arkadn şöyle geliyordu ama ne şiddetle olcak bilmiuom ki en son bir bağırdım geliyor diye hemen dogumhameye aldılar beni çatala yatırdılar bana nasıl ikinmam gerektiğini söylediler ben ikiniyorum ama bir yandan da bağırıyorum bagirmamin fayda olmadığını sadece ikinmam gerektiğini söylediler ikindim ikindim ellerimle demirleri sıkıyorum düşündüğüm tek şey şuan burda bitecek herşey rahatliycam dayan diyordum kendime kızıma kavuşmayı düşünüyordum hep sonunu düşünmeye çalıştım doktorum evet hadi az kaldı evet saçını gördüm şimdi devamm devam dedikçe bana daha fazla cesaret gelip bırakmıyordum ikinmayi ve sonunda bir ses ağlama sesi bebeğim dunyaya geldi saat 14.10 da koynuma yatırdılar çok güzeldi harika bir his tarif edilmez bir rahatlama geldi bana kendimden geçtim suyum gelmemisti benim karnıma bir kere bastırdilar esigini cikardilar ve birazcık da yırtılma oldu dikis atıldı on on beş dk sürdü sonra odama geçtim kızımi verdiler hemen emzirmeye başladım şükürler olsun Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın kimsenin kucağını boş bırakmasın kimse ben normal doguramam demesin ben dogurduysam o sancıları cektiysem inanın herkes yapar canım çok tatlıdır normalde ben bile sasryrm hala nasıl doğurdum diye ama Allah yardım ediyor normal doğum rahat hemen kalkıp işimi gücümu olsun bebeğimle ilgilendim bende bu kadar çok uzun oldu kusura bakmayın Allah herkesin yardımcısı olsun 🙏🙏