Baharshin bebeğin kırkı diye bişey yoktur annenin vardır siz kendinizi ne zaman iyi hissederseniz yapmak istiyormuşsunuz istediğiniz herhangi bir zaman yapabilirsiniz istersen iki ay sonra yap ister bir aylıkken illaki 40 ta mevlüt olcak diye bi kural yok çünkü