Bendd ds var ama kullanmıyorum bıraktım hamile olduğumu öğrenince dikkat ediyorum daralmamaya çalışıyorum daraldigimi hissedince camı açıp derin nefes alıyorum kendi kendime atlatiyorum göğüs doktoru kullanma diyor kadın doğum doktorum havayi da astım hapını da kullabilirsin diyor ama ben ilaç kullanmayı sevmiyorum ve bebeğime birşey olur diye kullanmıyorum