Olmayınca olmuyor. 13 ay oldu neredeyse her ay aynı hüsran, 2 gün kaldı bu ayda yok. Bende ve eşimde problem yok, buna rağmen tüp bebek yaptırmalı mıyım? Daha fazla yıpranmamak adına… Adet olduktan sonra femara başlatacak doktor. Ondan da ümidim yok. femara sonrası tüp bebek fikri geliyor aklıma. gerçekten tükendim artık. Ne var bu kadar acele edilecek diye de kızıyorum kendime. Ama gün geçtikçe sabır sürem de dolup taşıyor artık. Sorun yokken doğal yolla ihtimal var diyorken doktorlar tüp bebek fikri yanlış karar mı diyorum. Bilmiyorum neden böyle oluyor anlamıyorum.