Tubadefneccc
Durumunuzdan haberim yok fakat belki size şifa olur bi yerde okumustum Şafi ismiyle şifa olur insallah.
“ Bebeğim sakat aldirmak istemiyorum diyen bir kimse Mahmud Efendi HZ’ nin ögrettigi dua ..'hergün doğuma kadar 41 Fatiha 41 Ayetel kürsi oku Avucuna üfle ve karnını sıvazla, sonra da hamileligin bitene kadar bir tane 70 bin kere ” Sübhanallah ve bihamdihi Sübhanallahi ilazim “ bunu okudugunu da suya üfle Sudan iç ama suyu bitirme hergün üzerine ekle, Okumaya başlayinca içmeye de başlıyorsun , icmek için 70 bin’in bitmesini bekleme, sonra da cocugun dogunca onun bu Sudan bi damla ver, Allahin izniyle ne bedensel ne de bir özrü asla olmaz buyurmustur.”