ZeynepTt- Merhabalarr 🎈 test yorumlası hakkında bilgisi olan var mı acaba. Sonucum çıkmış doktor arayıp düşük risk grubundasınız dedi ama değerler yükseğe yakın mı yoksa normal mi detay bilgilendirme yapmadı. Anlayan varsa bi el atabilir mi 😅
Tubatgn ZeynepTt- Siz 2li tarama sonucu soruyorsunuz :) beta değil başlığı düzeltiyorum fakat bu yorumu size doktor yapmış zaten bu testi doktorlar anlar 🌺
Hulya1920 ZeynepTt- Benim sonuçlarım sizinkine çok yakın doktor bana sıvı aldırmamı söyledi size öyle bişey söyledimi ben kabul etmedim
2baby1momy Bu test beta hcg değil,2′li test yapılmış. Down sendromu riskine bakılıyor,sıkıntı gözükmüyor. Umarim yanılmıyorumdur. :)
Bebisko22 Hulya1920 Benimde sonuçlarım buna çok yakın benden de aynısını istedi bende kabul etmedim ve etmicem
ZeynepTt- Hulya1920 yok istemedi ama istersen dna testi de yaptırabilirsin dedi sadece. Onunda fiyatı 5000 tlymiş
ZeynepTt- Hulya1920 bu arada benim doktor dediki sıvı alımlarında her 200 gebelikten 1 inde düşük görülüyor riskli görüyoruz tavsiye etmiyoruz dedi. O yüzden aklınızda şüphe varsa dna testi yaptırın en garantisi o gibi
Hulya1920 Bebisko22 Evet bende Kesinlikle sıvı aldırmayı düşünmüyorum Rabbim hepimizin yavrusunu sağlıcakla hayırla kucağımıza almayı nasip eylesin 🤲🏻
Hulya1920 ZeynepTt- sağlıcakla gelsinler Rabbim hepimizin yavrusunu sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip eylesin 🤲🏻