durumom2022 ilknurcetinn-01 şehir hastanesinde 32. Haftada başlanıyor Buradaki üniversite hastanesi de 36 başlıyor Benim erken doğum riskim vardı 28. Hafta başlandı
kuzeymomsss ilknurcetinn-01 35 haftalıkken girmeye başladım, sancılarım çıkınca açılmam olup oğlumun boynunda da kordon olunca 3 günde bir gidiyordum 37de doğum yaptım zaten