Hamileliğimi öğrendiğimden beri sürekli poğaça yiyorum sadece onunla doyuyormuş gibi hissediyorum veya herhangi bir hamur işi kilo almam şuanlık normal ama bebeğime zarar verecek diye çok korkuyorum sebze de tüketiyorum her gün olmasa da ceviz vs süt peynir onları yiyorum hep ama çok tedirginim