Cyln2424 canım son adet tarihim 24 Eylül. Reglime daha 5-6 gün vardı sanırım. Ayın 15nde evde test yaptım iki tane. İkisinde de belirgin şekilde çift çizgi vardı. Kan verdikten sonra emin oldum. Yani sen bilirsin ben hastanede sormuşlardı gecikme var mı dedi var dedim 😄 nereden bilecek